Wednesday, November 21, 2012

Zahir Tak Terucap..

Nyata bukan khayalan apa yg pernah aku alami,
Kau menjelma setelah menghilang, kini berdiri di lamanku,
Teramat getir keadaan ini, nak ku biarkan tak sampai rasa hati,
Andai kusambut itu bererti..Berdosanya diri ku ini....
Aku terpaksa kuburkan, walaupun kasihku ada,
Harus kau terima hakikat, dia masih memerlukanmu......

Nyata bukannya khayalan, apa yang aku alami,
Kau jelma setelah menghilang, mengharap satu yang tak mungkin...
Terbongkar kini, yang dulu terkunci, namun semua itu sudah tak bererti,
Silapnya kita saling memendam, sukar meramal perasaan...

Aku...!!! Sememangnya ada, menyimpan kasih padamu,
Cuma zahir yang tak terucap, kerna dibayang rasa sangsi,
Aku terpaksa kuburkan walaupun kasihku ada,
Harus, kau terima hakikat, dia masih memerlukan mu, 
Aku sememangnya ada, menyimpan kasih padamu,
Cuma zahir tak terucap, kerna dibayang rasa sangsi.....


" If you love something let it go, If it comes back to you it's your, If it doesn't, It never was"....

No comments:

Post a Comment