Thursday, May 24, 2012

Pelik, Hairan, Muskil...???

Persoalanyer aku yg bermain cinta atau aku yg dimainkan oleh cinta???cinta..
sesuatu yg membuatkan seseorg menjadi buta disebabkan cinta...
aq pn x faham kenapa itu cinta...dan mengapa...hahaaaa...
bagi aku cinta itu bergantung kepada kepercayaan dan juga kasih sayang seseorg terhadap kita, cinta itu x dapat dibuktikan oleh ape pun...
xbermakna..
kau x menagis...
kau x mencintai seseorg...
xbermakna kau x cemburu...
kau x mencintai seseorg...
bagi aku...
jika kita percaya pada seseorang itu..itu lah nmanya cinta...sbb sbb kita boleh meletakkan satu perasaan kepercayaan terhadap seseorang dan itu akan membuatkan rasa sayang itu lebih kuat...sebab kepercayaan itu dalah element yang memainkan peranan terpenting didalah bercinta...
bagi aku...
jika cinta kita kuat...
kukuh bagaikan sebuah kapal perang...
biar ditembak...
biar dibom...
biar dipukul ombak sekalipun...
ia xkan roboh jua...
tetap masih mahu berjuang....
kepercayaan ini bergantung kepada kedua2 pihak...
jika kedua2 nya saling mempercayai...
insyalah kornag xkan berpisah....
lagi pun orang cakap..
kalau dah jodoh x kemana kan...:D

No comments:

Post a Comment